♣♠DѲkḦмΔLôƝê♠♣

+قالبــ خوشجیـــــلِ قَبلیمو بـخاطر نظراتمـ کهـ باز نیشد حذفیدم

 اینو اصَنـ دوس ندارم...گریِهـ

+دیشب چ شبــِ چرتی بود

عینهو سگ پاچهـ میگرفتمـ

بیخودیـ با اجیمـ دعوا راه انداختمـ

من نیدونم بعضی اوقات چ مرگم میشهـ...

مریضم دیگه!

بعد اهنگ گذاشته بودنـ پریدم گفتم شما خجالَتـ نمیکشین مثلا شبِ قَدرِهــااااا

شَبــم رفتیم کنار دریا

همهـ مث ادم راه میرفتن من مثــ اُسکولها دنبالِ بُطری و پلاستیک پفکوچیپس بودمـ

که پرت کُنم تو دریا و مثلاً محیط زیستو آلوده کنمـ

خوبــِه خلوت بود...

بعدشم وا3 سحری خاسَم سمبوسِهـ درست کنم اومدم هرچی سُسِ آمازون بود ریختَم توشـ

وقتی میخوردم احساس میکردمـ نفسم بالا نمیاد...از گوشُ حلقو یـــِ جا دیگَم همه اتیش میزد بیرون

اَصن یــِ وضعی

ولی خداییشـ خوشمزهـ شد...

+چشام دیهـ باز نیشهـ از بس خابمـ میاد...ولی بعدِ پستم تازه شروع میکنم رمان خوندن...خودآزاری شنیدین؟

دیگهـ عرضی نی!

تابعـــد

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت2:07---25 مرداد 1391
من خوبم،تو چطوری آبجی جوووووون؟: D

سمیرا و رضا
ساعت18:50---24 مرداد 1391
سلامــــــــــ ـــــــــــــــ
آپم سر بزن


مهسا
ساعت18:33---24 مرداد 1391
سلام عزیزم
نگران نباش کلاه قرمزی مریمه


مهسا
ساعت11:30---24 مرداد 1391
آره همینا

دختر آریایی
ساعت5:29---24 مرداد 1391
درود
لینکت کردم


مهسا
ساعت2:11---24 مرداد 1391
سلااااااام گلم
فونتتو از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟
منم میخواااااااااااااااااااااااااا ااااااام


roz
ساعت20:23---23 مرداد 1391
آمدی ، چه صادقانه آمدی ، مرا عاشق کردی ... آمدی ، چه عاشقانه آمدی ، مرا دیوانه کردی ... چه زیبا آمدی و لحظه های پر از غم زندگی ام را عاشقانه کردی

roz
ساعت20:19---23 مرداد 1391
آمدی ، چه صادقانه آمدی ، مرا عاشق کردی ... آمدی ، چه عاشقانه آمدی ، مرا دیوانه کردی ... چه زیبا آمدی و لحظه های پر از غم زندگی ام را عاشقانه کردی

roz
ساعت20:18---23 مرداد 1391
آمدی ، چه صادقانه آمدی ، مرا عاشق کردی ... آمدی ، چه عاشقانه آمدی ، مرا دیوانه کردی ... چه زیبا آمدی و لحظه های پر از غم زندگی ام را عاشقانه کردی

سمیرا و رضا
ساعت11:39---22 مرداد 1391
مرسی آجی جون
بازم سر بزن


رز
ساعت5:06---22 مرداد 1391
خیلی خوشحالم کردی آجی جون!مرسی مرسی مرسییییییییییییییییییی گلم!!

سمیرا و رضا
ساعت12:44---21 مرداد 1391
مرسی که سر زدی
من لینکت میکنم.........
اگه میشه منم لینک کن........
بازم سر بزن


سمیرا و رضا
ساعت13:28---20 مرداد 1391
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
زووووووووووووووود بيا


رز
ساعت12:21---20 مرداد 1391
مرررررررسی آجی گلم! با افتخار لینک شدی!! خیلیییی دووووووستت دااااااارم!بازم بهم سربزنیا ،یادت نره فداتشم

sasan
ساعت2:14---20 مرداد 1391
وبت قشنگه به من سر بزنی خوشحال میشم؛‏
www.patoghiii.blogfa.com


sasan
ساعت2:12---20 مرداد 1391
وبت قشنگه به من سر بزنی خوشحال میشم؛‏
www.patoghiii.blogfa.com


behnam
ساعت21:41---19 مرداد 1391
چرا نمیای اف ام چت


narges
ساعت15:06---19 مرداد 1391
salam gandom jun mrc ke be webam umadi va nazar dadi azizam rasti webet kheili zibast man linket kardam golam

مهسا
ساعت12:39---19 مرداد 1391
باران کـه میبـارد......
دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود.....
راه می افـتم ...
بـدون چـتـر ...
من بـغض می کنـم ...
آسمـان گـریـه ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبهبرچسب:, ساعت توسط ɢαñ²m |