♣♠DѲkḦмΔLôƝê♠♣

 

+از تجدید خاطره متنفرمـ!دیشب یـ خاب دیدم همهـ گذشتهـ اومد جلو چشممـ..ســـرمـ داش میپوکیــــــد

+2تا نی نی لاکپشت خریدمـ!لوسیـ و جوسیـ!عجقـــولیمن


+چقد دوس داشتمـ اینروزا اینجا می بودیـ!قول دادیـ بعد این ماه بیایا!...نزنی زیرش!(مخاطب خاص)

+امسالـ ماه رمضون مث سالهای پیش نی...!دلمـ  2سال پیشـو میخاد

مخاطب خاصمـ:مهسا جونیم

 

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت19:02---26 مرداد 1391
افسانه هارارها كن!دوري ودوستي كدام است؟فاصله هايندكه عشق راميبلعند،من اگرنباشم!ديگري جايم راپرميكند!به همين سادگي!

roz
ساعت12:32---25 مرداد 1391
بی بهانه در خاطرمی وفراموش نمیشوی
شاید دوست داشتن همین باشد…..

دختر آریایی
ساعت22:20---21 مرداد 1391
درود وبتون زیبا بود
خوش ب حالت منکه از حیوونا متنفرممممم


roz
ساعت3:23---20 مرداد 1391
میدانی




در این جهان کسی است


که با دیدنش رنگ و رخسارت تغییر میکند


و صداقت قلبت


آرزویت را به تاراج می برد




مهم نیست که او مال تو باشد


مهم این است که فقط باشد


مهم این است که زندگی کند و لذت ببرد




\\\\\\\"واقعاً برای کسی که عاشق واقعی باشد مهم نیست که پیش عشقش باشد


مهم این است که زنده باشد و از زندگی لذت ببرد\\\\\\\"






عزیزم وبت خیلی زیبا بود ،جدی میگم!خیلی باهاش حال کردم!!خییییلی دوست داااارم،در ضمن اگه دوست داشتی به منم سر بزن!!مرسی


man
ساعت18:48---16 مرداد 1391
ا؟الان دیدم اونجا چی نوشتی
با همون عنوان وبت لینکیدمت!


man
ساعت18:47---16 مرداد 1391
ما هم یه دونه لاک پشت داریم اسمش جکیــه!عاشقشم
با چه اسمی لینکت کنم؟؟


behnam
ساعت15:41---16 مرداد 1391
بیا تو سایت www.fmchat.ir

مهسا
ساعت10:29---16 مرداد 1391
بزرگترین آرزوی این
روزهای من:
کاش برای چند لحظه
نگاهت با نگاه پر حسرتم گره میخورد؛_؛


مهسا
ساعت10:24---16 مرداد 1391
سلام عزیز دلم
بابامینا تا چند وقت دیگه میان قول دادن وقتی برگشتن ما بیایم
خیلی دلم برات تنگ شده
تو خونه همه می خوان بکشنم از بس چپ میرم راست میرم اسم تو رو میارم
راستی به جوسی و لوسی و کلسی سلام برسون بگو خیلی دوسشون دارم
خیلی دوست دارم
قربونت برم
فدات بشم
فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبهبرچسب:, ساعت توسط ɢαñ²m |