♣♠DѲkḦмΔLôƝê♠♣

سلامـ آجی رز خوبی؟

مرسی پیشم میای

ولی بخدا هرکاری میکنم نمیتونم نظراتتو باز کنم!!

اجی دلم کلی واست تنگیده...

کاش بیای این پستو بخونی...دعا کن هرچی زودتر درست شه مشکل نـظراتــ

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت11:47---3 شهريور 1391
خریدار ندارد

دلی که برای دیدنت

"لــک" زده است...

آپم و منتظر حضور پر مهرت..
دوســــتت دارم آجیــــ گلهــــ ..


سمیرا و رضا
ساعت22:01---1 شهريور 1391
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سلام مهربون آپ هستيم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــيــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@نظر يادت نره


رز
ساعت23:51---30 مرداد 1391
سلام آجی گلم.
مرسی از لطفت..واقعا نمیدونم چجوری باید ازت تشکر کنم و چه جوری جبران کنم !!!فقط میتونم بگم رز فدای مهربونیات بشه الهیییی..
نمیدونم چرا این چند روزه نظرات کل وبلاگ های لوکس بلاگ خرابه..نمیتونم به هیشکی نظر بدم!! شاید اصلا دیگه ننوشتم!! افسرده شدم بخدا.. خیلی دوست دارم آجی جوووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبهبرچسب:, ساعت توسط ɢαñ²m |